diplomski rad
ZNAČAJ REBRANDINGA U UPRAVLJANJU HOTELOM
Diplomski rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:124:272333

Perković, Bruno
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REFST

Citirajte ovaj rad

Perković, B. (2020). ZNAČAJ REBRANDINGA U UPRAVLJANJU HOTELOM : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:272333

Perković, Bruno. "ZNAČAJ REBRANDINGA U UPRAVLJANJU HOTELOM : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:272333

Perković, Bruno. "ZNAČAJ REBRANDINGA U UPRAVLJANJU HOTELOM : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:272333

Perković, B. (2020). 'ZNAČAJ REBRANDINGA U UPRAVLJANJU HOTELOM : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:272333

Perković B. ZNAČAJ REBRANDINGA U UPRAVLJANJU HOTELOM : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:272333

B. Perković, "ZNAČAJ REBRANDINGA U UPRAVLJANJU HOTELOM : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:272333