prikaz prve stranice dokumenta VIRALNI MARKETING I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
VIRALNI MARKETING I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Diplomski rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:124:165153

Ravlić, Mila
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REFST

Citirajte ovaj rad

Ravlić, M. (2020). VIRALNI MARKETING I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:165153

Ravlić, Mila. "VIRALNI MARKETING I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:165153

Ravlić, Mila. "VIRALNI MARKETING I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:165153

Ravlić, M. (2020). 'VIRALNI MARKETING I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:165153

Ravlić M. VIRALNI MARKETING I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:165153

M. Ravlić, "VIRALNI MARKETING I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:165153