Anić Matić, A. (2021). KREIRANJE MARKE DESTINACIJE: POSLOVNI SLUČAJ SLATINE KOD SPLITA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:093658
Anić Matić, Anja. "KREIRANJE MARKE DESTINACIJE: POSLOVNI SLUČAJ SLATINE KOD SPLITA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:093658
Anić Matić, Anja. "KREIRANJE MARKE DESTINACIJE: POSLOVNI SLUČAJ SLATINE KOD SPLITA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:093658
Anić Matić, A. (2021). 'KREIRANJE MARKE DESTINACIJE: POSLOVNI SLUČAJ SLATINE KOD SPLITA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:093658
Anić Matić A. KREIRANJE MARKE DESTINACIJE: POSLOVNI SLUČAJ SLATINE KOD SPLITA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:093658
A. Anić Matić, "KREIRANJE MARKE DESTINACIJE: POSLOVNI SLUČAJ SLATINE KOD SPLITA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:093658