Delić, D. (2016). Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544
Delić, Doris. "Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544
Delić, Doris. "Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544
Delić, D. (2016). 'Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544
Delić D. Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544
D. Delić, "Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544