Borčić, M. (2021). PRIKRIVENO OGLAŠAVANJE I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:601040
Borčić, Martina. "PRIKRIVENO OGLAŠAVANJE I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:601040
Borčić, Martina. "PRIKRIVENO OGLAŠAVANJE I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:601040
Borčić, M. (2021). 'PRIKRIVENO OGLAŠAVANJE I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:601040
Borčić M. PRIKRIVENO OGLAŠAVANJE I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:601040
M. Borčić, "PRIKRIVENO OGLAŠAVANJE I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:601040