prikaz prve stranice dokumenta OMNICHANNELING: VAŽNOST I ZNAČAJ ZA POTROŠAČE I TVRTKE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
OMNICHANNELING: VAŽNOST I ZNAČAJ ZA POTROŠAČE I TVRTKE
Završni rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:124:120462

Laušić, Mia
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REFST

Citirajte ovaj rad

Laušić, M. (2021). OMNICHANNELING: VAŽNOST I ZNAČAJ ZA POTROŠAČE I TVRTKE : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120462

Laušić, Mia. "OMNICHANNELING: VAŽNOST I ZNAČAJ ZA POTROŠAČE I TVRTKE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120462

Laušić, Mia. "OMNICHANNELING: VAŽNOST I ZNAČAJ ZA POTROŠAČE I TVRTKE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120462

Laušić, M. (2021). 'OMNICHANNELING: VAŽNOST I ZNAČAJ ZA POTROŠAČE I TVRTKE : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120462

Laušić M. OMNICHANNELING: VAŽNOST I ZNAČAJ ZA POTROŠAČE I TVRTKE : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120462

M. Laušić, "OMNICHANNELING: VAŽNOST I ZNAČAJ ZA POTROŠAČE I TVRTKE : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120462