Vickov, I. (2021). PRIMJENA E-MARKETINGA U MALOM PODUZETNIŠTVU U PODRUČJU TURIZMA : Završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:199874
Vickov, Ivan. "PRIMJENA E-MARKETINGA U MALOM PODUZETNIŠTVU U PODRUČJU TURIZMA : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:199874
Vickov, Ivan. "PRIMJENA E-MARKETINGA U MALOM PODUZETNIŠTVU U PODRUČJU TURIZMA : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:199874
Vickov, I. (2021). 'PRIMJENA E-MARKETINGA U MALOM PODUZETNIŠTVU U PODRUČJU TURIZMA : Završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:199874
Vickov I. PRIMJENA E-MARKETINGA U MALOM PODUZETNIŠTVU U PODRUČJU TURIZMA : Završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:199874
I. Vickov, "PRIMJENA E-MARKETINGA U MALOM PODUZETNIŠTVU U PODRUČJU TURIZMA : Završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:199874