Popović, L. (2021). PRIMJENA KULTURNIH VRIJEDNOSTI U OGLAŠAVANJU : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:207149
Popović, Lucija. "PRIMJENA KULTURNIH VRIJEDNOSTI U OGLAŠAVANJU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:207149
Popović, Lucija. "PRIMJENA KULTURNIH VRIJEDNOSTI U OGLAŠAVANJU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:207149
Popović, L. (2021). 'PRIMJENA KULTURNIH VRIJEDNOSTI U OGLAŠAVANJU : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:207149
Popović L. PRIMJENA KULTURNIH VRIJEDNOSTI U OGLAŠAVANJU : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:207149
L. Popović, "PRIMJENA KULTURNIH VRIJEDNOSTI U OGLAŠAVANJU : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:207149