Maltež, M. (2022). PRODAJNA STRATEGIJA U FUNKCIJI KONKURENTNOGA POZICIONIRANJA LUKSUZNIH MARKI MODNIH DODATAKA : diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:584082
Maltež, Marija. "PRODAJNA STRATEGIJA U FUNKCIJI KONKURENTNOGA POZICIONIRANJA LUKSUZNIH MARKI MODNIH DODATAKA : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:584082
Maltež, Marija. "PRODAJNA STRATEGIJA U FUNKCIJI KONKURENTNOGA POZICIONIRANJA LUKSUZNIH MARKI MODNIH DODATAKA : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:584082
Maltež, M. (2022). 'PRODAJNA STRATEGIJA U FUNKCIJI KONKURENTNOGA POZICIONIRANJA LUKSUZNIH MARKI MODNIH DODATAKA : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:584082
Maltež M. PRODAJNA STRATEGIJA U FUNKCIJI KONKURENTNOGA POZICIONIRANJA LUKSUZNIH MARKI MODNIH DODATAKA : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:584082
M. Maltež, "PRODAJNA STRATEGIJA U FUNKCIJI KONKURENTNOGA POZICIONIRANJA LUKSUZNIH MARKI MODNIH DODATAKA : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:584082