Perić, M. (2022). UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'RIMAC AUTOMOBILI' : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:273598
Perić, Magdalena. "UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'RIMAC AUTOMOBILI' : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:273598
Perić, Magdalena. "UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'RIMAC AUTOMOBILI' : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:273598
Perić, M. (2022). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'RIMAC AUTOMOBILI' : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:273598
Perić M. UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'RIMAC AUTOMOBILI' : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:273598
M. Perić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'RIMAC AUTOMOBILI' : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:273598