Podrug, D. (2022). UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA KORISNIKA USLUGA EKONOMIJE DIJELJENJA U PRIJEVOZU : doktorska disertacija (Disertacija). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:614883
Podrug, Doris. "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA KORISNIKA USLUGA EKONOMIJE DIJELJENJA U PRIJEVOZU : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:614883
Podrug, Doris. "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA KORISNIKA USLUGA EKONOMIJE DIJELJENJA U PRIJEVOZU : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:614883
Podrug, D. (2022). 'UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA KORISNIKA USLUGA EKONOMIJE DIJELJENJA U PRIJEVOZU : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:614883
Podrug D. UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA KORISNIKA USLUGA EKONOMIJE DIJELJENJA U PRIJEVOZU : doktorska disertacija [Disertacija]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:614883
D. Podrug, "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA KORISNIKA USLUGA EKONOMIJE DIJELJENJA U PRIJEVOZU : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:614883