završni rad
TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U SPORTU - PRIMJER HNK HAJDUK
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:124:269183

Žeravica, Josip
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REFST

Citirajte ovaj rad

Žeravica, J. (2023). TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U SPORTU - PRIMJER HNK HAJDUK (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:269183

Žeravica, Josip. "TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U SPORTU - PRIMJER HNK HAJDUK." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:269183

Žeravica, Josip. "TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U SPORTU - PRIMJER HNK HAJDUK." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:269183

Žeravica, J. (2023). 'TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U SPORTU - PRIMJER HNK HAJDUK', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:269183

Žeravica J. TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U SPORTU - PRIMJER HNK HAJDUK [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 17.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:269183

J. Žeravica, "TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U SPORTU - PRIMJER HNK HAJDUK", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:269183