Batalić, M. (2016). MARKETING U TRGOVANJU
UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042
Batalić, Mihaela. "MARKETING U TRGOVANJU
UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042
Batalić, Mihaela. "MARKETING U TRGOVANJU
UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042
Batalić, M. (2016). 'MARKETING U TRGOVANJU
UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042
Batalić M. MARKETING U TRGOVANJU
UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042
M. Batalić, "MARKETING U TRGOVANJU
UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042