završni rad
MARKETING U TRGOVANJU UMJETNIČKIM DJELIMA
završni rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:124:374042

Batalić, Mihaela
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REFST

Citirajte ovaj rad

Batalić, M. (2016). MARKETING U TRGOVANJU UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042

Batalić, Mihaela. "MARKETING U TRGOVANJU UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042

Batalić, Mihaela. "MARKETING U TRGOVANJU UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042

Batalić, M. (2016). 'MARKETING U TRGOVANJU UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042

Batalić M. MARKETING U TRGOVANJU UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042

M. Batalić, "MARKETING U TRGOVANJU UMJETNIČKIM DJELIMA : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:374042