Kujundžić Lujan, A. (2024). VIRTUALNA STVARNOST U DIGITALNOM MARKETINGU (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:036112
Kujundžić Lujan, Ante. "VIRTUALNA STVARNOST U DIGITALNOM MARKETINGU." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:036112
Kujundžić Lujan, Ante. "VIRTUALNA STVARNOST U DIGITALNOM MARKETINGU." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:036112
Kujundžić Lujan, A. (2024). 'VIRTUALNA STVARNOST U DIGITALNOM MARKETINGU', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:036112
Kujundžić Lujan A. VIRTUALNA STVARNOST U DIGITALNOM MARKETINGU [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:036112
A. Kujundžić Lujan, "VIRTUALNA STVARNOST U DIGITALNOM MARKETINGU", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:036112