Sažetak | Ultra Europe festival, kao jedan od najvažnijih glazbenih događaja u svijetu elektroničke
glazbe, zahtijeva izuzetno složene menadžerske strategije kako bi se osigurao njegov dugoročni
uspjeh. Ovaj festival, koji se od 2013. godine održava u Splitu, predstavlja značajan događaj za lokalnu
zajednicu i širu regiju, s naglaskom na ekonomsku, društvenu i turističku korist. Organizacija i logistika
ključni su elementi menadžmenta festivala, s obzirom na tisuće posjetitelja koji dolaze iz više od 140
zemalja. Upravljanje masovnim događajem zahtijeva koordinaciju svih aspekata – od smještaja,
sigurnosti, do organizacije transporta i rasporeda događanja na više lokacija. Financijsko upravljanje
festivala uključuje precizno planiranje prihoda i rashoda, gdje značajnu ulogu imaju ulaznice, sponzori
i medijski partneri. Ultra festival generira značajnu financijsku korist za lokalnu zajednicu kroz
potrošnju turista i promociju destinacije. Marketinške strategije festivala temelje se na globalnoj
promociji kroz digitalne kanale, društvene mreže i suradnju s vodećim izvođačima, što festivalu
osigurava globalnu vidljivost i prepoznatljivost. Suradnja s lokalnim vlastima ključna je za uspješno
održavanje festivala. Grad Split i ostale institucije sudjeluju u pružanju podrške kako bi se osiguralo
nesmetano odvijanje festivala i pozitivno iskustvo za posjetitelje. Održivi razvoj je jedan od izazova
festivala, a menadžment se usmjerava na smanjenje ekološkog otiska putem reciklaže i optimizacije
transporta. Također, festival ima veliki utjecaj na lokalno gospodarstvo kroz zapošljavanje i promociju
lokalnih resursa. Strateški menadžment Ultra Europe festivala osigurava dugoročni uspjeh kroz
učinkovitu organizaciju, financijsko upravljanje, suradnju s lokalnim vlastima i održivi razvoj. |