prikaz prve stranice dokumenta Primjena marketinga na primjeru DUMP Udruge mladih programera
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena marketinga na primjeru DUMP Udruge mladih programera
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:124:919973

Pendić, Mirna
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REFST

Citirajte ovaj rad

Pendić, M. (2024). Primjena marketinga na primjeru DUMP Udruge mladih programera (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:919973

Pendić, Mirna. "Primjena marketinga na primjeru DUMP Udruge mladih programera." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:919973

Pendić, Mirna. "Primjena marketinga na primjeru DUMP Udruge mladih programera." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:919973

Pendić, M. (2024). 'Primjena marketinga na primjeru DUMP Udruge mladih programera', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:919973

Pendić M. Primjena marketinga na primjeru DUMP Udruge mladih programera [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:919973

M. Pendić, "Primjena marketinga na primjeru DUMP Udruge mladih programera", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:919973