Dodig, I. (2024). Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448
Dodig, Ivana. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448
Dodig, Ivana. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448
Dodig, I. (2024). 'Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448
Dodig I. Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448
I. Dodig, "Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448