Altaga, I. (2016). UTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:733008
Altaga, Ivona. "UTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:733008
Altaga, Ivona. "UTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:733008
Altaga, I. (2016). 'UTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:733008
Altaga I. UTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:733008
I. Altaga, "UTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:733008