Rezo, D. (2016). PERCEPCIJA PROMOTIVNIH PORUKA PRI DONOŠENJU KUPOVNE ODLUKE (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:484409
Rezo, Danijela. "PERCEPCIJA PROMOTIVNIH PORUKA PRI DONOŠENJU KUPOVNE ODLUKE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:484409
Rezo, Danijela. "PERCEPCIJA PROMOTIVNIH PORUKA PRI DONOŠENJU KUPOVNE ODLUKE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:484409
Rezo, D. (2016). 'PERCEPCIJA PROMOTIVNIH PORUKA PRI DONOŠENJU KUPOVNE ODLUKE', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:484409
Rezo D. PERCEPCIJA PROMOTIVNIH PORUKA PRI DONOŠENJU KUPOVNE ODLUKE [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:484409
D. Rezo, "PERCEPCIJA PROMOTIVNIH PORUKA PRI DONOŠENJU KUPOVNE ODLUKE", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:484409