prikaz prve stranice dokumenta Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj
Rad dostupan nakon 2025-01-12
diplomski rad
Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:148:715387

Fulanović, Tena
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Fulanović, T. (2022). Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387

Fulanović, Tena. "Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387

Fulanović, Tena. "Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387

Fulanović, T. (2022). 'Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387

Fulanović T. Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387

T. Fulanović, "Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387