Budiša, A. (2023). Zemlja proizvodnje kao odrednica percepcije luksuznosti marke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:035184
Budiša, Ana. "Zemlja proizvodnje kao odrednica percepcije luksuznosti marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:035184
Budiša, Ana. "Zemlja proizvodnje kao odrednica percepcije luksuznosti marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:035184
Budiša, A. (2023). 'Zemlja proizvodnje kao odrednica percepcije luksuznosti marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:035184
Budiša A. Zemlja proizvodnje kao odrednica percepcije luksuznosti marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:035184
A. Budiša, "Zemlja proizvodnje kao odrednica percepcije luksuznosti marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:035184