prikaz prve stranice dokumenta The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:148:211184

Krpan, Karlo
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Krpan, K. (2023). The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184

Krpan, Karlo. "The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184

Krpan, Karlo. "The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184

Krpan, K. (2023). 'The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184

Krpan K. The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 02.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184

K. Krpan, "The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184