Madirazza, D. (2023). Primjena održive marketinške orijentacije u farmaceutskoj industriji u Republici Hrvatskoj (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:505382
Madirazza, Dunja. "Primjena održive marketinške orijentacije u farmaceutskoj industriji u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:505382
Madirazza, Dunja. "Primjena održive marketinške orijentacije u farmaceutskoj industriji u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:505382
Madirazza, D. (2023). 'Primjena održive marketinške orijentacije u farmaceutskoj industriji u Republici Hrvatskoj', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:505382
Madirazza D. Primjena održive marketinške orijentacije u farmaceutskoj industriji u Republici Hrvatskoj [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:505382
D. Madirazza, "Primjena održive marketinške orijentacije u farmaceutskoj industriji u Republici Hrvatskoj", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:505382