Krapić, V. (2023). Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima : usporedba generacije Y i generacije Z (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923708
Krapić, Viktoria. "Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima : usporedba generacije Y i generacije Z." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923708
Krapić, Viktoria. "Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima : usporedba generacije Y i generacije Z." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923708
Krapić, V. (2023). 'Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima : usporedba generacije Y i generacije Z', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923708
Krapić V. Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima : usporedba generacije Y i generacije Z [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 12.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923708
V. Krapić, "Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima : usporedba generacije Y i generacije Z", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923708