Drešar, S. (2023). Istraživanje stavova potrošača o remarketing oglasima na društvenim medijima (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:726243
Drešar, Sara. "Istraživanje stavova potrošača o remarketing oglasima na društvenim medijima." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:726243
Drešar, Sara. "Istraživanje stavova potrošača o remarketing oglasima na društvenim medijima." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:726243
Drešar, S. (2023). 'Istraživanje stavova potrošača o remarketing oglasima na društvenim medijima', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:726243
Drešar S. Istraživanje stavova potrošača o remarketing oglasima na društvenim medijima [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:726243
S. Drešar, "Istraživanje stavova potrošača o remarketing oglasima na društvenim medijima", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:726243