diplomski rad
Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:148:897935

Tadić, Anamarija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Tadić, A. (2023). Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:897935

Tadić, Anamarija. "Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:897935

Tadić, Anamarija. "Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:897935

Tadić, A. (2023). 'Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:897935

Tadić A. Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:897935

A. Tadić, "Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:897935