Šakić, L. (2023). Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070
Šakić, Lorena. "Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070
Šakić, Lorena. "Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070
Šakić, L. (2023). 'Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070
Šakić L. Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070
L. Šakić, "Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070