Fortuna, M. (2023). Specifičnosti prodaje putem omnikanala na digitalnim platformama (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:164439
Fortuna, Matea. "Specifičnosti prodaje putem omnikanala na digitalnim platformama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:164439
Fortuna, Matea. "Specifičnosti prodaje putem omnikanala na digitalnim platformama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:164439
Fortuna, M. (2023). 'Specifičnosti prodaje putem omnikanala na digitalnim platformama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:164439
Fortuna M. Specifičnosti prodaje putem omnikanala na digitalnim platformama [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:164439
M. Fortuna, "Specifičnosti prodaje putem omnikanala na digitalnim platformama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:164439