prikaz prve stranice dokumenta Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:148:295800

Bošnjak, Valentina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Bošnjak, V. (2023). Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295800

Bošnjak, Valentina. "Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295800

Bošnjak, Valentina. "Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295800

Bošnjak, V. (2023). 'Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295800

Bošnjak V. Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295800

V. Bošnjak, "Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295800