Glasnović, I. (2023). Uloga humora u angažmanu potrošača na društvenim mrežama (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841716
Glasnović, Ivan. "Uloga humora u angažmanu potrošača na društvenim mrežama." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841716
Glasnović, Ivan. "Uloga humora u angažmanu potrošača na društvenim mrežama." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841716
Glasnović, I. (2023). 'Uloga humora u angažmanu potrošača na društvenim mrežama', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841716
Glasnović I. Uloga humora u angažmanu potrošača na društvenim mrežama [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 07.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841716
I. Glasnović, "Uloga humora u angažmanu potrošača na društvenim mrežama", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841716