Kolovrat, L. (2023). Brendiranje turističke destinacije - studija slučaja grada Rima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977227
Kolovrat, Leonarda. "Brendiranje turističke destinacije - studija slučaja grada Rima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977227
Kolovrat, Leonarda. "Brendiranje turističke destinacije - studija slučaja grada Rima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977227
Kolovrat, L. (2023). 'Brendiranje turističke destinacije - studija slučaja grada Rima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977227
Kolovrat L. Brendiranje turističke destinacije - studija slučaja grada Rima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977227
L. Kolovrat, "Brendiranje turističke destinacije - studija slučaja grada Rima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977227