Stipić, M. (2015). STRATEŠKI NASTUP NA TRŽIŠTU KREATIVNIH PROIZVODA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:861578
Stipić, Mislav. "STRATEŠKI NASTUP NA TRŽIŠTU KREATIVNIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:861578
Stipić, Mislav. "STRATEŠKI NASTUP NA TRŽIŠTU KREATIVNIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:861578
Stipić, M. (2015). 'STRATEŠKI NASTUP NA TRŽIŠTU KREATIVNIH PROIZVODA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:861578
Stipić M. STRATEŠKI NASTUP NA TRŽIŠTU KREATIVNIH PROIZVODA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:861578
M. Stipić, "STRATEŠKI NASTUP NA TRŽIŠTU KREATIVNIH PROIZVODA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:861578