prikaz prve stranice dokumenta Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:148:667707

Bogojević, Tea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Bogojević, T. (2023). Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:667707

Bogojević, Tea. "Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:667707

Bogojević, Tea. "Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:667707

Bogojević, T. (2023). 'Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:667707

Bogojević T. Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 25.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:667707

T. Bogojević, "Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:667707