Režić, G. (2023). Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277489
Režić, Goran. "Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277489
Režić, Goran. "Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277489
Režić, G. (2023). 'Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277489
Režić G. Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277489
G. Režić, "Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277489