Brkljača, S. (2015). PPROMOTIVNE AKTIVNOSTI KAO ČIMBENIK USPJEŠNE CROWDFUNDIČNG KAMPANJE (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111249
Brkljača, Sonja. "PPROMOTIVNE AKTIVNOSTI KAO ČIMBENIK USPJEŠNE CROWDFUNDIČNG KAMPANJE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111249
Brkljača, Sonja. "PPROMOTIVNE AKTIVNOSTI KAO ČIMBENIK USPJEŠNE CROWDFUNDIČNG KAMPANJE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111249
Brkljača, S. (2015). 'PPROMOTIVNE AKTIVNOSTI KAO ČIMBENIK USPJEŠNE CROWDFUNDIČNG KAMPANJE', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111249
Brkljača S. PPROMOTIVNE AKTIVNOSTI KAO ČIMBENIK USPJEŠNE CROWDFUNDIČNG KAMPANJE [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111249
S. Brkljača, "PPROMOTIVNE AKTIVNOSTI KAO ČIMBENIK USPJEŠNE CROWDFUNDIČNG KAMPANJE", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111249