prikaz prve stranice dokumenta Analiza marketinške komunikacijske strategije Like kao turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza marketinške komunikacijske strategije Like kao turističke destinacije
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:148:021648

Gamilec, Dora
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Gamilec, D. (2023). Analiza marketinške komunikacijske strategije Like kao turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021648

Gamilec, Dora. "Analiza marketinške komunikacijske strategije Like kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021648

Gamilec, Dora. "Analiza marketinške komunikacijske strategije Like kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021648

Gamilec, D. (2023). 'Analiza marketinške komunikacijske strategije Like kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021648

Gamilec D. Analiza marketinške komunikacijske strategije Like kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021648

D. Gamilec, "Analiza marketinške komunikacijske strategije Like kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021648