Zemljić, I. (2023). Upoznatost potrošača s pojmom ekomanipulacije (greenwashinga) u marketingu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:132745
Zemljić, Ivana. "Upoznatost potrošača s pojmom ekomanipulacije (greenwashinga) u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:132745
Zemljić, Ivana. "Upoznatost potrošača s pojmom ekomanipulacije (greenwashinga) u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:132745
Zemljić, I. (2023). 'Upoznatost potrošača s pojmom ekomanipulacije (greenwashinga) u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:132745
Zemljić I. Upoznatost potrošača s pojmom ekomanipulacije (greenwashinga) u marketingu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:132745
I. Zemljić, "Upoznatost potrošača s pojmom ekomanipulacije (greenwashinga) u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:132745