Matić, R. (2023). Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568
Matić, Ružica. "Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568
Matić, Ružica. "Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568
Matić, R. (2023). 'Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568
Matić R. Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 07.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568
R. Matić, "Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568