Marku, L. (2015). ULOGA KREATIVNOG ODLUČIVANJA U PROCESU STRATEŠKOG MENADŽMENTA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:550537
Marku, Lina. "ULOGA KREATIVNOG ODLUČIVANJA U PROCESU STRATEŠKOG MENADŽMENTA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:550537
Marku, Lina. "ULOGA KREATIVNOG ODLUČIVANJA U PROCESU STRATEŠKOG MENADŽMENTA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:550537
Marku, L. (2015). 'ULOGA KREATIVNOG ODLUČIVANJA U PROCESU STRATEŠKOG MENADŽMENTA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:550537
Marku L. ULOGA KREATIVNOG ODLUČIVANJA U PROCESU STRATEŠKOG MENADŽMENTA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 12.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:550537
L. Marku, "ULOGA KREATIVNOG ODLUČIVANJA U PROCESU STRATEŠKOG MENADŽMENTA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:550537