Reljić, T. (2016). MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU MALOG LOŠINJA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298968
Reljić, Tamara. "MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU MALOG LOŠINJA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298968
Reljić, Tamara. "MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU MALOG LOŠINJA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298968
Reljić, T. (2016). 'MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU MALOG LOŠINJA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298968
Reljić T. MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU MALOG LOŠINJA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298968
T. Reljić, "MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU MALOG LOŠINJA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298968