Vukelić, L. (2024). Uloga komponenti vrijednosti odabranog društvenog medija u izgradnji lojalnosti kupaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863189
Vukelić, Luka. "Uloga komponenti vrijednosti odabranog društvenog medija u izgradnji lojalnosti kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863189
Vukelić, Luka. "Uloga komponenti vrijednosti odabranog društvenog medija u izgradnji lojalnosti kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863189
Vukelić, L. (2024). 'Uloga komponenti vrijednosti odabranog društvenog medija u izgradnji lojalnosti kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863189
Vukelić L. Uloga komponenti vrijednosti odabranog društvenog medija u izgradnji lojalnosti kupaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863189
L. Vukelić, "Uloga komponenti vrijednosti odabranog društvenog medija u izgradnji lojalnosti kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863189