završni rad
Marketinška strategija modne marke Lei Lou
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:185515

Crnoja, Anamarija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Crnoja, A. (2024). Marketinška strategija modne marke Lei Lou (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:185515

Crnoja, Anamarija. "Marketinška strategija modne marke Lei Lou." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:185515

Crnoja, Anamarija. "Marketinška strategija modne marke Lei Lou." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:185515

Crnoja, A. (2024). 'Marketinška strategija modne marke Lei Lou', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:185515

Crnoja A. Marketinška strategija modne marke Lei Lou [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:185515

A. Crnoja, "Marketinška strategija modne marke Lei Lou", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:185515