diplomski rad
Uloga i korištenje marketinga sadržaja na društvenim medijima u izdavaštvu knjiga
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:517277

Špoljar, Tea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Špoljar, T. (2024). Uloga i korištenje marketinga sadržaja na društvenim medijima u izdavaštvu knjiga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:517277

Špoljar, Tea. "Uloga i korištenje marketinga sadržaja na društvenim medijima u izdavaštvu knjiga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:517277

Špoljar, Tea. "Uloga i korištenje marketinga sadržaja na društvenim medijima u izdavaštvu knjiga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:517277

Špoljar, T. (2024). 'Uloga i korištenje marketinga sadržaja na društvenim medijima u izdavaštvu knjiga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:517277

Špoljar T. Uloga i korištenje marketinga sadržaja na društvenim medijima u izdavaštvu knjiga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:517277

T. Špoljar, "Uloga i korištenje marketinga sadržaja na društvenim medijima u izdavaštvu knjiga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:517277