diplomski rad
Uloga kulturnih manifestacija u izgradnji marke grada Zagreba
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:254367

Ban, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Ban, I. (2024). Uloga kulturnih manifestacija u izgradnji marke grada Zagreba (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254367

Ban, Ivana. "Uloga kulturnih manifestacija u izgradnji marke grada Zagreba." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254367

Ban, Ivana. "Uloga kulturnih manifestacija u izgradnji marke grada Zagreba." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254367

Ban, I. (2024). 'Uloga kulturnih manifestacija u izgradnji marke grada Zagreba', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254367

Ban I. Uloga kulturnih manifestacija u izgradnji marke grada Zagreba [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254367

I. Ban, "Uloga kulturnih manifestacija u izgradnji marke grada Zagreba", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254367