završni rad
Utjecaj ISO 9001 standarda na kvalitetu usluga u hotelijerstvu
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:206978

Savović, Kristina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Savović, K. (2024). Utjecaj ISO 9001 standarda na kvalitetu usluga u hotelijerstvu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206978

Savović, Kristina. "Utjecaj ISO 9001 standarda na kvalitetu usluga u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206978

Savović, Kristina. "Utjecaj ISO 9001 standarda na kvalitetu usluga u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206978

Savović, K. (2024). 'Utjecaj ISO 9001 standarda na kvalitetu usluga u hotelijerstvu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206978

Savović K. Utjecaj ISO 9001 standarda na kvalitetu usluga u hotelijerstvu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206978

K. Savović, "Utjecaj ISO 9001 standarda na kvalitetu usluga u hotelijerstvu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206978