Galović, S. (2024). Istraživanje čimbenika lojalnosti korisnika prema markama e-cigareta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006774
Galović, Stefani. "Istraživanje čimbenika lojalnosti korisnika prema markama e-cigareta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006774
Galović, Stefani. "Istraživanje čimbenika lojalnosti korisnika prema markama e-cigareta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006774
Galović, S. (2024). 'Istraživanje čimbenika lojalnosti korisnika prema markama e-cigareta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006774
Galović S. Istraživanje čimbenika lojalnosti korisnika prema markama e-cigareta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006774
S. Galović, "Istraživanje čimbenika lojalnosti korisnika prema markama e-cigareta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006774