Tadić, E. (2024). Čimbenici lojalnosti kupaca marki sportske odjeće (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312996
Tadić, Eva. "Čimbenici lojalnosti kupaca marki sportske odjeće." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312996
Tadić, Eva. "Čimbenici lojalnosti kupaca marki sportske odjeće." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312996
Tadić, E. (2024). 'Čimbenici lojalnosti kupaca marki sportske odjeće', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312996
Tadić E. Čimbenici lojalnosti kupaca marki sportske odjeće [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 11.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312996
E. Tadić, "Čimbenici lojalnosti kupaca marki sportske odjeće", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312996