Spivak, N. (2024). Utjecaj internetske kupovine na ponašanje potrošača u Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:480532
Spivak, Nina. "Utjecaj internetske kupovine na ponašanje potrošača u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:480532
Spivak, Nina. "Utjecaj internetske kupovine na ponašanje potrošača u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:480532
Spivak, N. (2024). 'Utjecaj internetske kupovine na ponašanje potrošača u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:480532
Spivak N. Utjecaj internetske kupovine na ponašanje potrošača u Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:480532
N. Spivak, "Utjecaj internetske kupovine na ponašanje potrošača u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:480532