završni rad
Utjecaj internetske kupovine na ponašanje potrošača u Hrvatskoj
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:480532

Spivak, Nina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za statistiku

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Spivak, N. (2024). Utjecaj internetske kupovine na ponašanje potrošača u Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:480532

Spivak, Nina. "Utjecaj internetske kupovine na ponašanje potrošača u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:480532

Spivak, Nina. "Utjecaj internetske kupovine na ponašanje potrošača u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:480532

Spivak, N. (2024). 'Utjecaj internetske kupovine na ponašanje potrošača u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:480532

Spivak N. Utjecaj internetske kupovine na ponašanje potrošača u Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 18.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:480532

N. Spivak, "Utjecaj internetske kupovine na ponašanje potrošača u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:480532