diplomski rad
Sajam kao marketinški instrument razvoja poljoprivrednih proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:092060

Čulina, Stjepan
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za ekonomiku poduzeća

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Čulina, S. (2024). Sajam kao marketinški instrument razvoja poljoprivrednih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092060

Čulina, Stjepan. "Sajam kao marketinški instrument razvoja poljoprivrednih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092060

Čulina, Stjepan. "Sajam kao marketinški instrument razvoja poljoprivrednih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092060

Čulina, S. (2024). 'Sajam kao marketinški instrument razvoja poljoprivrednih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092060

Čulina S. Sajam kao marketinški instrument razvoja poljoprivrednih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092060

S. Čulina, "Sajam kao marketinški instrument razvoja poljoprivrednih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092060