prikaz prve stranice dokumenta Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:750268

Vidanec, Kristina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Vidanec, K. (2015). Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268

Vidanec, Kristina. "Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268

Vidanec, Kristina. "Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268

Vidanec, K. (2015). 'Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268

Vidanec K. Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268

K. Vidanec, "Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268